Ήρθε η ώρα για την επόμενη συνάντησή μας στην, καθιερωμένη μας πλέον, Σχολή Γονέων!!!

by Unknown


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΧΟΛΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ  ΖΕΦΥΡΙΟΥ

(ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ)

Σας προσκαλούμε στην δεύτερη Σχολή Γονέων, που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 30/03/2015 και ώρα 17.00 - 19.00 στον χώρο της Δημοτικής Ενότητας Ζεφυρίου (πρώην Δημαρχείο Ζεφυρίου - πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου), στον 1ο όροφο. Η Σχολή Γονέων είναι ανοιχτή και σε γονείς – εκπαιδευτικούς, που είναι από άλλους Δήμους. Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
Το θέμα της Σχολής μας είναι:

«ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Να Μιλάς και ν’ Ακούς»
Τεχνικές Σωστής Επικοινωνίας και Αντιμετώπισης Συγκρούσεων



Σε αυτή μας την συνάντηση, θα συζητηθεί το θέμα της επικοινωνίας με τα παιδιά μας, με τον/την σύντροφό μας και με τους γύρω μας. «Γιατί πολλές φορές μιλάω και δεν μ’ ακούνε; Γιατί πρέπει να φωνάξω για ν’ ακουστώ; Γιατί πρέπει να πω εκατό φορές κάτι, ώστε να μ’ ακούσει το παιδί μου; Πώς μπορώ να λύσω ένα πρόβλημα με το παιδί μου, με τον σύντροφό μου, με τον συνεργάτη μου ή με οποιονδήποτε άλλον, χωρίς να τσακωθώ; Πώς διαχειρίζομαι τις συγκρούσεις στην οικογένεια μου ή γύρω μου; Πώς θα επικοινωνήσω στο παιδί μου αυτό που θέλω, χωρίς να θυμώσει μαζί μου; Πώς μπορώ να λύσω ένα πρόβλημα με το παιδί μου ή με τον σύντροφό μου, ώστε να υπάρχει αποτελεσματικότητα και όχι εγωισμός και φωνές;»
Όλα τα παραπάνω και άλλα περισσότερα, είναι ερωτήματα που θα απαντηθούν στην Σχολή Γονέων και θα δοθούν Τεχνικές  Σωστής Επικοινωνίας και Επίλυσης Συγκρούσεων. Γιατί η Επικοινωνία με τους γύρω μας είναι κάτι που μαθαίνεται από μικρή ηλικία, άρα αν θέλουμε μπορούμε να την αλλάξουμε.

Εισηγήτρια:
Παντελίδη Παναγιώτα
MSc Παιδοψυχολόγος – Οικογενειακή Σύμβουλος – Ειδική Παιδαγωγός